Generelle oplysninger

CVR-nr.: 39254492
Juridisk navn: 
Tipsybox
Organisationsform: 
Enkeltmandsvirksomhed
E-mailadresse: 
Info@tipsybox.dk
Telefonnummer: 
93 10 09 90
Sitemap

Administration
Tipsybox
Gravensgade 4
9000 Aalborg

Webshop lager
Telepas ApS
Att: Humorkassen
Halkjærsvej 16B
9200 Aalborg

Betaling af din ordre

Tipsybox.dk modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, Visa, Mastercard, ViaBill, MobilePay og faktura, såfremt du ejer virksomhed eller er institution.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Bliver din ordre efter aftale med dig, afsendt delvist, vil vi trække betaling ved første forsendelse.

Så snart vi har modtaget din bestilling, sender vi dig en ordrebekræftelse via e-mail. Du vil modtage yderligere en e-mail, når din bestilling er pakket og sendt, hvori der er Track and Trace-nummer noteret. Du har for inden køb af din ordre godkendt disse handelsbetingelser.

Modtager du ikke en ordrebekræftelse, skyldes dette typisk tastefejl i e-mailadressen eller at den ender i spam-mappen.

Kontakt os derfor på info@tipsybox.dk og vi hjælper dig.

Alle priser på Tipsyboxs hjemmeside er ligeledes forbeholdt for trykfejl og prisændringer. Skulle det ske, at der kommer en fejl på din ordre, vil du blive kontaktet i håb om at finde en løsning.

Tipsybox.dk krypterer alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med vores betalingsmodul.

Ved faktura til virksomheder og institutioner

Ved bankoverførsel for virksomheder eller institutioner:
Hvis du vælger at betale med faktura, skal følgende informationer bruges:

Registreringsnummer: 8117
Konto nummer:
1261589
Bank: 
Nykredit

Venligst notér ordrenummer i kommentarfeltet.

Fragt og levering

Tipsybox.dk sørger for levering med GLS, Post Nord eller DAO [omtales som fragtløsning efterfølgende i vores handelsbetingelser] til modtager 1-2 hverdage efter bestilling.

Undtagelser for 1-2 hverdages levering

Dette forudsætter at varer, du har bestilt, er på lager. Det forudsætter ligeledes at du ikke har placeret din ordre op til eller i Helligdage, de største handelsdage som Black Friday eller ved pludselig opståede tilstande, hvor man skal ændre procedurer, som ved Coronavirus. Her arbejder vi med ekstra sikkerhedsforanstaltninger, der tilføjer yderligere dages levering. Vi beklager selvfølgelig for eventuelt forsinkelse.

Ansvar under levering

Når varen har forladt vores lager, overgår ansvaret for leveringstid og -stand til fragtfirmaet. Rettidig levering forudsætter at valgte fragtløsning overholder dag-til-dag levering. Såfremt der opstår forsinkelser hos valgte fragtløsning, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato.

Fri fragt

Bestil produkter til over 499 kr. og du vil opnå fri fragt med undtagelse for GLS erhverv. Tipsybox.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos den valgte fragtløsning.

Ellers ligger prisen på fragt fra 29-49 kr. alt efter din valgte leveringsmetode.

Forsinkede eller udeblevne leverancer

I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender Tipsybox.dk naturligvis en ny leverance uden beregning efter aftale pr. info@tipsybox.dk.

Dette gælder dog ikke ved forudbestillinger, der fungerer som en venteliste til at modtage produktet, når det kommer på lager hos Tipsybox igen.

Alle ordrer der bliver lagt inden kl. 13:00 vil som regel blive sendt samme dag fra os.

Det kan hænde at vi også sender ordrer samme dag, hvis du har bestilt efter førnævnte tidspunkter, men det kan vi desværre ikke garantere.

Levering til Bornholm og visse småøer kan være påvirket af forsinkelse fra den valgte fragtløsning, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage.

Ikke-afhentede ordrer

Er din pakke ikke afhentet inden 14 hverdage hos leveringsstedet, vil pakken blive returneret til Tipsyboxs lager, hvor vi betaler for afsendelse og returfragt. 

En bestilling som ikke afhentes, omfattes ikke af den almindelige fortrydelsesret og betragtes ikke som en fortrydelse af købet, jævnfør Dansk Erhverv.

Ønsker du at få gensendt pakken, vil du derfor blive opkrævet for ekstra forsendelse før afsendelse.

Pakker kan desværre ikke omdirigeres efter afsendelse fra Tipsybox.

For yderligere spørgsmål og detaljer om FAQ og levering, læs med
her uden for vores handelsbetingelser.

Returnering - ønsker du at returnere et produkt, så læs med her

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse efter kontakt med os via e-mail. Du kan købe en returlabel hos os, som du kan benytte til din returforsendelse eller benyt din favorit fragtselskab til returforsendelse.

Køber du vores returlabel, er det en forsikring til dig at bruge denne returlabel, da du får track&trace til din forsendelse til os samtidig med at vores oplysninger til webshop lager er indtastet.

Pak din ordre, udfyld Tipsyboxs returseddel, som du printer og kommer i din returforsendelse. Tape så returlablen på din returforsendelse og afleverer pakken til din foretrukne afsender. Pakken vil da sendes Humorkassens webshop lager.

Husk at printe, udfylde og lægge Tipsyboxs returseddel med i forsendelsen.

Du afholder de direkte udgifter i forbindelse med varens returforsendelse. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering til modtagelse.

For returnering af beer pong bord

Ønsker du returnering af et beer pong bord, skal du først tage kontakt til os via info@tipsybox.dk og vedhæfte billeder af returneringen – om papkassen til bordet har været åbnet og i så fald også billeder af indholdet. Hermed vil vi sammen finde ud af en løsning, der er fordelagtig for begge parter.

For anden ønsket returforsendelse

Ønsker du ikke at gøre brug af vores returlabel, så skal du da sende din returnering til:

Telepas ApS
Att: Tipsybox
Halkjærsvej 16B
9200 Aalborg

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Dette kan du læse mere om nedenfor her i vores handelsbetingelser.

Delvist afsendt ordre

Tipsybox afsender pakker fra samme lagerbygning, hvilket som hovereglen betyder, at din ordre leveres i en samlet pakke. Er enkelte varer, du har bestilt, ikke på lager, kan det indebære en længere total leveringstid for hele din forsendelse.

Læs yderligere om fragt i ovenstående punkt for vores handelsbetingelser eller
ved at komme til vores FAQ-side.

Såfremt du ønsker det efter aftale, afsender vi første del af din ordre så hurtigt som muligt.

Her vil vi hæve beløbet for den samlede ordre ved afsendelse af første del af ordren, så du er sikret, at vi ikke hæver beløbet over to omgange. Vi kontakter dig selvfølgelig såfremt dette er tilfældet, og sender dig ligeledes leveringsbekræftelse på e-mail, når vi afsender din ordre – eller dele af din ordre.

Du opnår fri fragt ved køb af spil for over 499,-. Ellers koster fragt fra 29 kr. for køb under 499,- og gratis returfragt af fortrudt køb inden for 100 dage.

Grønland og Færøerne er på nuværende tidspunkt undtaget den frie fragt.

Forudbestilling af spil

Ved stor interesse og efterspørgsel af spil, åbner vi for muligheden for at forudbestille et spil. En forudbestilling betyder, at spillet midlertidigt ikke er på lager men at vi hos Tipsybox afventer en leverance fra vores leverandører.

Forudbestillingen fungerer derfor som en venteliste, så du er sikret at få et eksemplar. Disse handelsbetingelser accepterer du ligeledes ved at stå på venteliste til et produkt hos Tipsybox.

Du kan derfor forvente at modtage spillet, du forudbestiller.

For at blive informeret om ventetiden, følg da med på vores Facebook og Instagram-profiler, hvor vi ved store forudbestillinger vil informere om nyheder på enten forsinkelser eller ankomster.

Ved forudbestilling trækker vi penge før spillet er klar til afsendelse og så vidt muligt en forventet leveringsdato.

Så snart vi modtager leverancen af forudbestillingen fra vores leverandør, pakkes forudbestillingerne på ventelisten og disse afsendes hurtigst muligt, hvor du vil modtage en e-mail om at din pakke er på vej.

Når ordre er afleveret til den valgte fragtløsning og de får scannet din pakke, vil du modtage en e-mail om at din pakke er på vej med posten. 

Skulle der være sket en fejl, har du spørgsmål om din ordre eller fortryder du dit køb, mens du venter på din ordrer, kan du skrive til os på info@tipsybox.dk. Notér dit ordrernummer i din e-mail til os. Så gør vi alt i vores magt for at besvare din e-mail hurtigst muligt.

Når vi modtager de forudbestilt spil, afsender vi e-mail til dig om at ordren vil blive afsendt.

I tilfælde af at du ikke informerer os om, at du ikke ønsker det forudbestilte spil alligevel og vi har sendt din ordre, forbeholder vi os retten til at refundere spillets værdi, hvor køber betaler for returfragten til Tipsybox.

Gavekort og giveaways/konkurrencer på sociale medier

Ved køb af gavekort til Tipsybox vælger du selv i din bestilling hvem modtageren er. Sender du det til dig selv, kan du selvfølgelig selv overdrage gavekortet til modtageren senere. Gavekortet fås kun digitalt. Under bestilling kan du skrive en personlig hilsen til modtageren.

Gavekortet kan ikke indløses til kontanter og har som udgangspunkt varighed på et år. Ønsker du at forlænge gavekortet, kontakt os da på info@tipsybox.dk.

Bruger du ikke hele beløbet på en gang, kan koden anvendes indtil beløber er opbrugt.

Du kan selvfølgelig også supplere dit gavekort til køb for over gavekortets værdi. Koden til gavekortet er unikt og skal holdes privat.

Giveaways og konkurrencer

Er du den heldige vinder af en konkurrence hos en influencer, vi har indgået i samarbejde med, vinder du en præmie. Det er ofte gavekorts, der stilles på højkant, så du selv kan vælge din præmie.

Vinder du et gavekort, så husk at indtaste din personlige kode, som du modtager fra os, i feltet med rabatkuponkoder. De gavekorts, vi generer, fungerer nemlig som rabatkuponkoder, som indtastes på betalingssiden under bestilling øverst på vores hjemmeside. Har du problemer, så kontakt os endelig.

Fortrydelsesret og standardfortrydelsesformular

Besked om fortrydelse

Du skal give os tydelig besked om ønske for brug af din fortrydelsesret på din ordre ved telefonopkald til 93 40 90 49 eller e-mail til info@tipsybox.dk. Vi foretrækker, at du sender en e-mail, så vi bedst kan håndtere dit ønske hurtigst muligt.

Du skal inden 30 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Meddelelsen skal være utvetydig i at du ønsker at benytte dig af din returret.

Vælger du at fortryde et køb, skal du returnere varen i samme stand og mængde, som ved modtagelse. Det vil sige, at hvis varen er brugt, forfalder fortrydelsesretten. Læs mere om dette nedenfor i vores handelsbetingesler.

Omkostninger til returnering skal du selv afholde ved at købe en returlabel fra vores returportal eller købt andet sted. Benyt dig af Tipsyboxs returseddel til returforsendelse.

Du kan ikke benytte din fortrydelsesret ved blot at nægte modtagelse af varen eller undgå reaktion på varen. Jævnfør Dansk Erhverv.

Tilbagebetalingsprocessen

Når varen er modtaget retur og godkendt, refunderes købsprisen til din konto indenfor få dage.

Læs yderligere nedenfor.

Standardfortrydelsesformular

Gerne print vores fortrydelsesformular og vedlæg til din returnering. Formularen udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten er gældende.

Til Telepas ApS, Att: Tipsybox, Halkjærsvej 16B 9200 Aalborg

Jeg/vi(*) meddeler herved, at jeg/vi(*) ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min/vores(*) købsaftale om følgende varer (*)/levering af følgende tjenesteydelser(*):

  • Bestilt den (*)/modtaget den (*)
  • Forbrugerens navn (Forbrugernes navne)
  • Forbrugerens adresse (Forbrugerenes adresse)
  • Forbrugerens underskrift (Forbrugernes underskrifter (kun hvis formularens indhold meddeles på papir)
  • Dato

*Det ikke relevante udstreges. Ellers benyt Humorkassens returseddel, hvori du finder ovenstående.

Produktskade under transport

Modtager du, mod forventning, en vare, der er skadet eller på anden vis i en uacceptabel stand, bedes du kontakte Tipsybox på info@tipsybox.dk eller på telefon 93 40 90 49. Her hjælper vi dig hurtigst muligt og sørger for, at du undgår yderligere omkostninger.

For at forenkle processen, bedes du kontakte os hurtigst muligt efter modtagelse af pakken. Vi tager nemlig kontakt til vores transportfirma for at anmelde skader, hvilket skal meldes inden for 1-3 dage.

Kontrollér derfor at din vare er fejlfri og uskadt ved modtagelse af din ordre.

Er din vare derimod synligt skadet, bør du anmelde skaden på afhentningsstedet eller til chaufføren med det samme. Husk at gemme al emballage, så reklamationen kan gennemføres – og gerne vedhæft billeddokumentation herom til os.

Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Du kan med andre ord se varen på samme måde, som hvis du var i en fysisk butik i din søgen efter brætspil, men du må ikke tage den i egentlig brug ved at åbne for emballagen og tage spillet i brug.

Er produktet åbnet eller brugt

Hvis spillet er afprøvet udover hvad der er beskrevet ovenfor i disse handelsbetingelser, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

Ønsker du returnering af et beer pong bord, skal du først tage kontakt til os via info@tipsybox.dk og vedhæfte billeder af returneringen – om papkassen til bordet har været åbnet og i så fald også billeder af indholdet. Hermed vil vi sammen finde ud af en løsning, der er fordelagtig for begge parter.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi beløbet på købte spil, som vi modtager fra dig. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling til samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilliget i anden form for tilbagebetaling.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen  retur, medmindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler hos os som forbruger, har du 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, få manglende dele (hvis muligt fra vores leverandør), pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Skulle der mod forventning være fejl eller mangler ved dit spil, kontakt venligst os på info@tipsybox.dk.

Er reklamationen berettiget ud fra disse handelsbetingelser, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du beskrive problemet så detaljeret som muligt. Vedhæft gerne billeder om muligt.

Vi modtager hverken pakker uden omdeling eller pakker sendt pr. efterkrav.

PriceRunners Købsgaranti

Ligesom med vores handelsbetingelser, ønsker Tipsybox at gøre det mere trygt og lettere for dig at handle på nettet.

Derfor anbefaler vi, at man registrerer sig som medlem hos PriceRunner, som sikrer sine registrerede medlemmer op til 50.000 kr., hvis din vare ikke leveres eller hvis der er fejl på den og butik/webshop ikke løser problemet inden for en bestemt periode.

Du kan finde mere information for hvordan købsgarantien dækker dine køb lige her.

Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.

Disse oplysninger vil også blive gemt, hvis du opretter dig om medlem af Tipsyboxs Univers, der er vores loyalitetsrabat til dig, der investerer i brætspil og kan nyde godt at at opspare procenter til rabat.

Personoplysningerne registreres hos Tipsybox og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Som registreret hos Tipsybox, har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@tipsybox.dk.

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til info@tipsybox.dk.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante
nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Handelsbetingelser

Humorkassens handelsbetingelser skal forstås som vores spilleregler.
Dette er for at vi, Humorkassen som virksomhed og dig, som vores kunde,
bedst muligt kan indgå rammerne for et godt samarbejde. Vores
handelsbetingelser tilpasses derfor også løbende, så de er opdaterede.

Har du spørgsmål til vores handelsbetingelser, er du velkommen til at
kontakte os i vores chat eller pr. info@tipsybox.dk

Tipsyboxs handelsbetingelser er senest
opdateret den 13/09/2021
Updating…
  • Ingen varer i kurven.