Shopping

Hvilke leveringsmuligheder tilbyder I?

I øjeblikket tilbyder vi levering med GLS og DAO.

Med GLS tilbyder til levering til hjemmelevering, pakkeshop og til erhverv, hvor vi med DAO tilbyder levering til pakkeshop.

Kan man afhente sin ordre på jeres adresser?

For tiden tilbyder vi ikke afhentning af ordrer på vores adresser i Aalborg. Vores lagerhotel ligger adskilt fra vores administration og kontor, der befinder sig i centrum af Aalborg. Det er derfor ikke muligt at afhente ordrer på vores kontor.

Hvor lang er leveringstiden på at jeg
modtager min ordre?

Leveringstiden er typisk 1-2 hverdages levering. Bestiller du din ordre fredag kl. 15, vil du derfor først modtage din pakke i løbet af tirsdagen.

Der vil komme længere leveringstid på forsendelse og levering af pakker omkring helligdage og højtider, som ved Påske, Black Friday og ved jul og nytår.

Betaling

Hvilke betalingsmuligheder tilbyder I?

På Tipsybox.dk kan du betale med:

Betalingskort (Dankort, eDankort, MasterCard, Visa), Paypal. MobilePay og Betaling via bankoverførsel. Til virksomheder tilbyder vi betaling me Elektroniske Fakturaer (EAN-faktura).

Vi vil hæve beløbet for din ordre på dit valgte betalingskort, når din pakke sendes fra Tipsybox.dk. Vi trækker det nøjagtige beløb fra din ordre, da vi kun kan trække det beløb, du har godkendt ved dit køb.

Ordrer & Returneringer

Hvordan handler jeg hos Tipsybox.dk?

Når du vil bestille en ordre hos Tipsybox.dk skal du igennem følgende trin:

1) Find den eller de produkter du ønsker, og læg dem i den online indkøbskurven.
2) Når du har fundet det ønskede, skal du herefter gå til kassen.
3) Indtast dine personlige oplysninger og eventuelt rabatkuponkode.
4) Herefter vælger du din foretrukne forsendelsesmetode.
5) Vælg forsendelses- og betalingsmåde.
6) Godkend vores forretningsbetingelser.
7) Tjek, at alle oplysninger er korrekte på opsamlingssiden og godkend købet.

Du modtager herefter en ordrebekræftelse på e-mail. Modtager du ikke denne, så tjek først din spam-mappe. Ligger den ikke her, så kontakt os. Måske der er fejl i din e-mail, som vi kan rette manuelt og herefter tilsende ny ordrebekræftelse til dig.

Vil du læse mere om returneringen, så læs videre i denne FAQ.

Hvordan annullerer eller ændrer jeg min ordrer?

Opdager du en fejl i din ordre, så kontakt os endelig på info@tipsybox.dk med fejlen. Måske er der fejl i antallet af et produkt, som du vil have ændret eller lignende, som vi kan hjælpe dig med manuelt.

Skulle det være tilfældet, kan vi manuelt gå ind og fjerne et produkt fra din ordre, så beløbet på den samlede bestilling også bliver mindre ligesom antallet af produkter, du modtager.

Ønsker du helt at afbestille en ordre, så send os gerne en e-mail hurtigst muligt. Er din ordre blevet pakket og afhentet af postmænd, så kan vi desværre ikke stoppe processen. Herefter er du nødsaget til at sende din pakke retur. At nægte en pakke svarer ikke til at annullere eller at sende din ordre retur.

Skal jeg have en bruger hos Tipsybox.dk
for at bestille?

Nej, du behøver ikke have en bruger hos os for at bestille produkter. Dog vil vi være glade, hvis du vil følge vores nyhedsbrev eller følge med på vores sociale medieprofiler ved Instagram eller Facebook.

Hvordan tracker jeg min ordre?

Det kan du via vores Order Tracking. Du kan også holde øje med din e-mail eller sms, hvor du løbende vil få besked fra posten om levering af din ordre.

Er du i tvivl om hvordan du lægger en ordre hos Tipsybox.dk, så læs længere oppe i denne FAQ.

Hvordan returnerer jeg et produkt?

Vil du returnere et brætspil eller produkt hos Tipsybox.dk er det en forudsætning, at plomberingen eller folien omkring produktet er intakt, så varerne fremstår som nye. Har produktet en sling i folien fra modtagelse, så lad os vide besked og send gerne billeder med som dokumentation.

Sørg så for at pakke returvarerne forsvarligt ind til returforsendelse, så indholdet er beskyttet bedst muligt mod skader.

Er der mere, som jeg skal sende med?

Til din returforsendelse skal vi bede dig udfylde Tipsybox’ returseddel og komme med i forsendelsen. Den indeholder oplysninger om dig og de ønskede returnerede produkter.

Har du ikke en printer til at udskrive retursedlen med, kan du sagtens skrive oplysningerne på en seddel og komme med i kassen med de returnerede varer. Ellers læs endelig videre i denne FAQ.

Skal jeg selv betale returfragten?

Ja, den betaler du selv, da du ønsker at ophæve den indgåede købsaftale. Har du en reklamation på dit produkt, så skal du kontakt os før du sender noget retur. Her må du gerne tage billeder af selve fejlen på produktet, så vi kan tage sagen videre til vores leverandør.

Du er velkommen til at bruge GLS eller PostNord som fragtleverandør. DAO kan desværre ikke benyttes, da de ikke leverer til erhvervsadresser, som vores lagerhotel er. Du får returadressen længere nede i denne FAQ.

Du kan købe en GLS returlabel gennem Tipsybox, hvor du får track and trace tilknyttet din ordre med det samme til 59,- kr. uanset hvor stor din returpakke er. Her er vores oplysninger allerede tilknyttet, så du ikke skal tænke på at notere dem ind.

Ønsker du selv at stå for at indhente en returlabel gennem en leverandør, skal du benytte dig af følgende oplysninger til din returforsendelse:

Telepas ApS
Att: Tipsybox
Halkjærsvej 16B
9200 Aalborg

Du skal sende direkte til adressen, så vi ikke modtager pakker, der sendes til pakkeshops.

Manglende original emballage kan muligvis udgøre en værdiforringelse, så for at være sikker på at kunne modtage alle pengene retur, anbefales det, at varen returneres i original emballage.

Hvornår tilbagebetaler I mit køb?

Der vil typisk gå 2-3 hverdage fra pakken modtages til at vi tilbagefører pengene til enten det benyttede betalingskort, der oprindeligt er brugt eller vi kan udstede et gavekort til dig. I travle perioder kan der dog gå op til en uge før vi tilbagefører pengene til dig.

Derudover afhænger overførslen også af din valgte betalingsmetode til gennemførelse af din ordre. Dankort går hurtigst, hvor MasterCard kan være langsommere for at beløbet er synligt på din bankkonto.

Har du ikke fået svar på dit spørgsmål gennem vores FAQ, så endelig kontakt os på vores info@tipsybox.dk email.

Updating…
  • Ingen varer i kurven.